Week 25 (6)

De morgen na mijn bezoek aan Anna.
Anna is lief, Anna is mooi en Anna is altijd weer een plezier om te aanschouwen.
Miijn mond valt altijd open iedere keer dat wij elkaar ontmoeten.
Ja ze is een schoonheid.
Schoonheid is oppervlakkig en het zit ook bij haar binnen.
Het moment dat ik langs haar lig voel ik mij op mijn gemak.
Anna praat lief met haar mooie zachte tedere stem.
Anna kijkt mij recht in de ogen aan en stelt mij vragen waar ik niet moeilijk antwoorden op kan vinden.
Anna heeft ogen zo blauw als op een klaarlichte dag zonder enig wolkje aanwezig een hoog zomerse hemel.
Anna is hemelijk om te verdrinken van geluk.
Daar komt het moment waar ik al zeker een half jaar op gewacht had.
Anna vraagt mij om plaats te nemen.
Tevreden lig ik langs haar op de luie ligstoel.
Terwijl ik langs haar lig tilt Anna mij op naar hogere sferen.
Ik kom langzaamaan dichter tot Anna.
Met haar mooie brede glimlach komen haar perfekte witte tanden bloot te liggen, pareltjes zijn het.
Ik waan mij in een hemel waar een engel tot mij komt en spreekt.
Ik ben gevuld met intense blijheid, rust en thuisgevoel.
Nog één vraagje van Anna voordat zij niet meer van mij af kan blijven.
Ik voel mijn hart sneller kloppen omdat ik weet wat komen gaat.
Wat een overweldigend gevoel dat zij weer aan mij zit.
Mijn lieve Anna.
Anna is écht geweldig.
Zo goed en professioneel als Anna is.
Anna is mijn tandarts.
Nog een aantal dagen en mijn lief is weer thuis.
Nog even vol houden.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.